Sunday, June 26, 2011

Baju itu...

 Perhatian! Jangan tengok background, focus pada baju. sekian...
^
^
^
Baju itu... Hmm... Aku tak tahu kenape aku suka sangat pakai baju ni since dari ia dibeli dan diberi (8/8/2010) sehinggalah sekarang. Bukan sebab design cantik or anything related yang buat aku suka pakai baju ni. There's a sentimental feeling bila aku pakai baju ni, biarpun berulang-ulang kali walaupun tak basuh. Aku suka and sayang sangat dekat baju ni. Bila pakai, terasa macam dekat sangat dengan someone. Banyak kenangan. Hmm... 

"Terime kasih awak, biarpun kita dah takda apa2 and awak maybe or dah ade someone, saya akan jage segala barang yang awak pernah hadiahkan pada saya and belikan untuk saya dengan sebaik-baiknya dan seelok-eloknya. Tu jelah 'bahagian awak' yang masih lagi nak dengan saya. Saya hargai segalanya. Jutaan terima kasih untuk awak."




Keikhlasanku~
AAMA

No comments:

Post a Comment