Tuesday, November 2, 2010

siap2!!! balik!!! :)

yesss!!! dalam keadaan demam yang baru nak naik, dalam keadaan kepala yang tak menentu fikirannya, harini, saya MOHAMMAD IQRAM AKEEF BIN MOHD AMIN akan pulang ke kampung halaman untuk seminggu. hahaha... saya akan having fun di sana, release tension and relax sebelum sambung balik menghadap examination yang tak sudah lagi ni (ada dua paper lagi ni). saya akan bergerak pulang ke kampung halaman pada tengah hari nanti or maybe lambat sikit bersama-sama dengan parents yang tersayang yang datang ke sini pick up saya.


   balik ni, first planning kalau allowance dah keluar, aku nak cari head or earphone sebab earphone aku dah rosak. second, nak invite budak2 ni main futsal, dah lama tak futsal dengan mereka. third, nak cari something, or maybe saving some of my allowance money for something, untuk seseorang. ada surprise untuk orang tu. ;) yang lain maybe use that money for hanging around, makan2 dengan budak2 ni or maybe cari apa2 yang patut. lupalah pula. HUTANG! mesti dilangsaikan. hehehe... save sikit untuk hutang yang bertimbun dengan kawan2 dekat KPI and dekat BP nuh.


   oke, apa2pun harap2 perjalanan ibu dengan ayah ke sini selamat. semuanya dilindungi Allah and dapatlah aku tengok mereka lagi. rindu sangat dengan ibu and ayah. rindu masakan ibu and berbual dengan ibu (cerita pasal awek jek kalau aku duk berbual dengan ibu. hahaha) and rindu gurau2 dengan ayah. :) ya Allah, lindungilah perjalanan ibu bapaku ke sini agar aku dapat bersama-sama dengan mereka lagi.






AAMA

No comments:

Post a Comment