Monday, November 1, 2010

nak balik harini ke balik esok?

YES! dah habis 2 paper dah akhirnya. still got 2 more to go. waiting for another 2 paper to come, there is a week gap. so, what i'm gonna do? nak balik ke taknak (of course balik jawapannya, saja nak panjang2kan sikit. :P)? emm nak balik harini ke balik esok? esok rasa jimat sikit sebab parents datang mai ambil aku dekat sini. :) kalau balik harini banyak sikit pakai duit sebab nak lepak lagi bila sampai seremban nak makan. emm sebut pasal duit ni, allowance confirm ke dah masuk? fazli ni biar betul... harap2 dah masuklah sebab aku memang tengah kontang amat ni, sampai terpaksa 'puasa'. puasa ganti tak lagi aku dah terus buat 'puasa sunat'. hahaha... apa2hal ni kena survey betul2 ni. harap2lah sangat elaun dah serius keluar. pasal balik tu, ada duit baru boleh cerita. yang penting aku nak makan.


hah! ni ada nak minta tolong korang semua yang kenal aku dekat blog ni, especially yang duk maktab perguruan or better, yang satu maktab dengan aku.korang2, allowance bulan 12 ni ada ke dak? confirmation yang betul2 serius aku harapkan ni. aku nak prepare something untuk tahun depan ni and ada something yang aku perlu uruskan bulan 12 ni using that allowance money. bukanlah nak kata tak boleh hidup tanpa allowance money tu, cuma ada perancangan sikit yang melibatkan penggunaan allowance money tu. baiklah, bagi sesiapa yang duk maktab especially and more special for those yang satu maktab dengan aku, please, do give me a sign. :) okelah, taknak bebel panjang2, aku nak have fun. maybe tidur. :DD see ya!




AAMA

No comments:

Post a Comment