Tuesday, November 2, 2010

jalan-jalan putrajaya selepas periksa. :D

sepetang selepas makan di 'azura',
bergerak pula ke stesen minyak,
tanpa rancang yang sempurna,
terus saja ke putrajaya.


lepas jek makan pukul 2.30 petang tadi, kami (aku, lutfi and ruzaifi- geng yang tak balik ke rumah) bergerak ke putrajaya. tak planning apapun, cadang jalan2 sekitar area BBB jek, tapi ruzaifi bagi idea bernas tempat yang boleh lapangkan fikiran and nikmati pemandangan -masjid besi; taman tasik wawasan- apa lagi, dengan berbekalkan minyak motor yang cukup2 makan, kami semua ke sana merayaplah.

   singgah dulu ke masjid besi, sebab aku tak solat zuhur lagi time tu. style memang style masjid tu, pemandangan pun indah, tapi sayang, satu pembaziran sekadar untuk pameran dan perhiasan untuk mengagungkan kehebatan seni binanya. ish3. selesai solat lepak sekejap dalam masjid, duk perhati pemandangan sekililing. nice view and scenery. :) puas tengok pemandangan, merayap pula ke area jambatan seri gemilang. lepak2 sebentar di sana, bertuah pula dapat stalking orang tengah shooting video klip ke cerita ke apa pun aku tak tahulah. :DD stalking punya stalking, nampak pula benda lain yang tak berapa enak nak dipandang dan dicerita. siang2 hari dah 'tak tahan'. ish3. tempat lain takda ke?


   jalan punya jalan lutfi pula kena hantar kerja pada budak kelas dia. so dalam waktu asar tu kami semua bergerak pulang ke KPI. release lah juga tension kami ni. dah lah ada yang tak dapat balik, ada yang balik lewat and aku pula tension elaun tak keluar lagi (nak balik pun ye juga). so masing2 hilang sikit tension and boring terus balik. begitulah perjalanannya. sepetang di putrajaya.


thanks to: akmal 3.05 for lending me his motorcycle -lc 135- ;)
AAMA

No comments:

Post a Comment