Friday, November 5, 2010

i am so hot!!! yeah baby! hahaha... :D

hah ambil kau, ambil ni. ambil lagi. yes! hah! eh! hah lagi sekali. ambil kau. yes! gol!!! hehehe... macam usaid lah aku main semalam! yehaa!!! hahaha... smart gila aku 'ayam2kan' budak2 team lawan. pula tu aku dapat partner yang ada chemistry dengan aku, puhh, lagi smart lah aku main semalam. hehehe... one, two, three and four lah aku dengan dia. touch by touch aku one two dengan partner aku, hafiz yahaya. then teamwork pula memang style lah. bule tahan lah budak2 ni main, ada improvement dari mereka. izzat dah makin oke ball control, cume lack on shooting. passing pun dia oke. adha on goal keeping ada alertness cuma still timing tak bajet. adam pun oke on ball control and passing. acid, no comment on him. he's on another level, just like me. ;) yang lain, good play. thanks y'all and love y'all. :) overall kira kamilah yang control game. tengoklah playmakernya siapa kan? hihihi... (akulah orangnye- man of the match a.k.a captain a.k.a playmaker. hahaha)


   habis game, lepak kejap dekat tempat futsal tu habiskan rokok sebatang dua then bergerak pula lepak dekat kedai mamak yang berdekatan. memang port kami semua lepas main futsal lepak dekat kedai mamak tu. meal dekat situ memang sedap bangatlah! nak2 roti canai and segala rotinya. superb babe! kami makan2 dekat situ, makan macam melantak dah! banyak gila kami makan, macam orang seminggu tak makan. hahaha... aku sekali order roti sardin 2 dengan teh o ais. adha makan maggi goreng dengan roti telur, dawai makan nasi goreng ayam dengan nasi lemak. walauwei, berapa punya melantaklah kami ni. hahaha... lepas main futsal memang confirm lapar wey. hahaha... layan makan kat situ sampai pukul berapa pun aku tak ingat. :D


   selesai makan, sebahagian dari kami bergerak pulang. adam and hafiz make their way back home; tak lepak sekali dengan aku, izzat, adha, dawai and ganja. syed pun sama. syed kami paham dia bukan seorang yang kaki lepak. aku, izzat, adha, dawai and ganja then bergerak pula ke tempat snooker. adha nak sangat main snooker. izzat pun sama. so kami main se'frame' dua. mula2 aku, izzat and adha jek main. tengok game macam tak sedap jek dawai join sekali. seriously i tell ya, that was a funny snookering. hahaha... guess i don't have any luck and capability in playing snooker. hahaha... but wait! hah ni nak beritahu ni. first time, and memang first time and will gonna be another time; aku try cerut! or better cigars! cerut tahu cerut? cerutlah! bukan seluar 'cerut'. those like cuban use to smoke. tahu? yang macam dalam cerita hollywood tu lah. ala, buat2 tahu jelah ye? hahaha... perisa cherry. uhh, kuat babe. lain dari rokok and cara hisapnya lain woahhh. but  it was an experience to me, learning something new; a bad something new. :D 


   then the rest is just memory. hehehe... (malas nak tulis panjang2) after all the partyin, smashin and crashin, we all headed back to our home sweet home. letih and memang letih bangat dey. sampai rumah mandi, solat and siap2 nak tidur. hahaha... sangat letih.






AAMA

No comments:

Post a Comment