Thursday, January 13, 2011

nasi lemak rendang!

my lil sis: kau balik tak esok?
me: taktau lagi. apehal?
my lil sis: ibu masak fat rice and rendang. SEDAP!
me: ape aku peduli. (dalam hati meronte nak makan sedap2 ni. lapaq!)
my lil sis: hagham kau ni... (bla bla bla~)
me: ape kejadah kau ni?
END

NASI LEMAK dan RENDANG! fuhh, memang tak boleh bla! fav aku kut! sedap gile! dah lame tak makan sedap2 ni and in addition, dah lame tak makan rendang ibu masak oh! asalnye niat aku just nak balik (taklah meronte sangat) sebab aku tinggal sorang jek kat bilik, room mate aku balik minggu ni. tapi bile dengar ibu nak masak that dishes, meronte beb nak balik! dah lah kontang ni hah menunggu elaun masuk, dengar pula ibu masak sedap2, fuhh jiwa kelajuan nak balik uh. takpe takpe, aku pastikan harini aku akan balik ke batu pahat untuk menikmati itu semue. aku akan ngadap betul, melantak muntahkedarah tu semue puas2. tambahan pula aku puase harini, lagilah aku nak makan kenyang2. buat sementare ni, iqram , bersabarlah ye. kau kan puase, kene bawa banyak bersabar. kurang pahale puase tu nanti. HAHAHA
dah tak lame lagi kau nak balik. pasni, siap2 jelah pas solat jumaat nanti. hehehe

(fuhh, nyum nyum dear friends. sedap oh nasik lemak rendang ni, lagi2 pula maskan ibu aku. lagi sedap! the best! korang yang tak dapat nak merase uh, jilat tapak tangan ye jangan kempunan. HEHEHE)



AAMA

No comments:

Post a Comment